25 مهر 1396 ساعت 01:45

یزدان نیوز: هتل ملک التجار یزد که به تازگی عملیات مرمت آن پایان یافته است، چندی پیش توسط گروه هتل های زنجیره ای مهر خریداری شد.

 

بر اساس این گزارش،خانه ملک‌التجار یکی از ابنیه قدیمی و معروف دوره قاجاریه با حدود ۱۲۰ سال قدمت در شهر یزد است و در یکی از محله‌های قدیمی شهر یزد و در بازار پنجه علی واقع گردیده است.

 

موسس این بنا ملک التجار یزد حاج علی عسگر شیرازی (متوفی به سال ۱۳۳۳ هجری شمسی)بوده است. نقاشی‌های این بنا به اسلوب عمارت نارنجستان شیراز و توسط یک نقاش شیرازی صورت گرفته بوده است.

 

هتل سنتی ملک التجار به علت معماری اصیل یزدی و نیز نزدیکی به مزکز و بازار شهر در نوع خود هتلی خاص و منحصر به فرد است.

 

گفتنی است هزینه 3 اتاق ویژه(VIP) این هتل، شبی 300هزار تومان می باشد. این اتاق ها مجهز به امکانات کامل نظیر: سرویس کامل بهداشتی، جکوزی و ... می باشند. یکی از این اتاق ها دارای آئینه کاری کامل در دیوار و سقف است و دو اتاق دیگر به نقاشی های به جا مانده از دوران قاجار مزین است.

 

خاطر نشان می شود هزینه یک شب اقامت در اتاق یک نفره این هتل 95 هزار تومان می باشد.

 

 

به تصاویری از این هتل توجه فرمایید

 

 

دیدگاه‌ها   

0 #12 لیلا.ن 1393-01-31 15:38
باسلام.بنظر من هتل والی یکی از هتلهای خوبه یزده ما در تعطیلات عید به همراه خانواده سه شب اونجا اقامت داشتیم .به لحاظ سنتی بودن ومعماری قدیمی که البته بازسازی شده بسیار جالب ودیدنی بود برخورد پرسنل وخصوصاآقای دهقان (مدیریت هتل)خیلی خوب وپسندیده بود.

غذای رستوران نسبت به دیگر رستورانهایی که رفتیم خیلی بهتر بود از مزیت های این هتل دسترسی به مرکز شهر بازار وبناهای تاریخی یزده که در کل شرایطش در حد یه هتل سنتی خوب ومناسبه ما که خیلی بهمون خوش گذشت و سفر به یزد بخصوص تورکویر خاطره بیادموندی وخوبی شد.
نقل قول کردن
0 #11 شیرین 1392-11-15 13:09
اتفاقا من برای جشن سده 92( که البته مجوز نگرفت) یک تور فامیلی 24 نفره دارم که بردم یزد و در محله ی تاریخیش در هتل ساده ی (کهن کاشانه) جا گرفتیم..فقط اتاق های دو تخته کوچیک بود ولی امکانات و قیمت خیلی عالی..البته اتاق من 102 که ویژه بود. یه حیاط با حال و خوش بختانه بدون قلیون ...پر از مهمونای خارجیو ...برو بکس پذیرش و خدمات خیلی مهربون و مشتی بودند و غذاهای خونگی بی نظیر که طعم و مزه ش هیچ وقت یادمون نمیره ..آشپزش خاص خاص بود ..خیلی از آثار تاریخی هم در دو قدمی ..
نقل قول کردن
-1 #10 ارمان 1392-01-20 15:47
اصلا پرسنل خوبی ندارد
عکسها هم واقعی نیست
هتل داد یا هتل مشیر خیلی بهتر از اینجاست
قیمت هم مناسبتر
نقل قول کردن
0 #9 سعید 1392-01-18 16:22
من در هتل فهادان بودم رفتار میزبانا عالی بود
نقل قول کردن
0 #8 الهام 1392-01-04 20:55
من رفتم اینجا نهار خوردم حق با ع.جعفری هست اصلا خوب نبود تازه یه عده مسافر داشتن سر کوچیکیه اتاقشون بحث می کردن ما شانس اوردیم اول می خواستیم اینجا اتاق بگیریم جا نداشت هتل لاله رزرو کردیم که خیلی خیلی بهتر بود پیشنهاد می کنم حتما برید هتل لاله فوق العاده بود
نقل قول کردن
0 #7 شیوا 1391-12-26 12:40
سلام در پاسخ به دوست خوبمون م دولتشاهی باید عرض کنم هتل های مظفر و مشیر و داد جزئ هتلهایی که ما احساس خوبی داشتیم میتونید از سایت مربوطه شماره تماسهاشونو بردارید.
نقل قول کردن
0 #6 م.دولتشاهي 1391-11-20 00:04
سلام،با همه اين تفاصير يكي به ما يه هتل خوب و عالي معرفي كنه.
ما براي عيد قصد سفر به يزد راداريم،هتلي كه به درد ادم بچه دار بخوره كي ميشناسه.ممنون ميشم
نقل قول کردن
+7 #5 فف 1391-06-15 16:20
سلام بعد از خواندن پیام آقای جعفری خیلی نگران شدم چون از قبل اتاق رزرو کردیم رفتیم انجا اتفاقا خیلی خوب بود رفتار پرسنل بسیار عالی و خوش برخورد بود هیچ مشکل نداشتیم فقط اتاق کوچک بود اما بامزه و سنتی بود خیلی ها سفر رفتیم هیچ کدام هتل به این به ما مزه ندادند یادم امد کمد هم داشت هیچ میخ راندیدم
نقل قول کردن
+7 #4 ايراني 1391-05-27 18:59
با سلام
راستش با خوندن پيام ع جعفري كلي خنديدم
چون ياد سفر خودمون به يزد افتادم
راست مي گن ااقا خيلي كوچولو مثل لونه موشه
ولي فراموش نكنيم اينها ساختمانهاس قديمي و معمولا كاروانسراها هستن كه به شكل اقامتي دراومدن و شكل قديمي دارن
اگه اتاق يزرگ و خوش قواره و كامل مي خوايم بايد بريم هتل صد و بيست ستاره
از طرفي وقتي صد سال دويست سال پيش اين محله ها و خونه ها ساخته مي شده كسي به ذهنش نميرسيده يه روزس اتومبيل ساخته ميشه كه بايد تا دم در اين خونه كه احتمالا قراره بشه هتل بياد
نميشه هم كه بازارهاي قديمي و ميراث يزد را خراب كرد تا ماشين رو بشه
به هر حال با واقعيت كنار بيايم و قبول كنيم اين فضاهاي قديمي حداقل با تغيير كاربريشون به يك محل اقامتي ماندگار شدن و از تخريبشون جلوگيري شده
مثلا ما ناهار رفتيم تو حمام خان خوب اصلا قابل مقايسه با غذاخوريهاي باشكوه كه خاص غذاخوردن ساخته مي شن نيست چونكه اين ساختمان بيچاره كلا حمام بوده نه غذا خوري
حالا به بركت همين غذا خوري شدنش حداقل سالم مي مونه و كسي انشا الله خرابش نمي كنه
نقل قول کردن
+3 #3 کیا 1391-01-21 10:00
این مساله که از طرف آقای جعفری عنوان شد برای من هم پیش آمده ولی در هتل منتظران شهرضا. من بر حسب ماموريت کاری ناچار شدم يک شب در شهرضا اقامت کنم. اوضاع این هتل سنتی بقدری بد بود که من تصمیم گرفتم صبح روز بعد سريعاً این به اصطلاح هتل رو ترک کنم عليرغم اینکه باید دو روز در آن منطقه میماندم. همه چیز در این هتل در ضعیف ترین وضعیت بود. برای یک شب اقامت در اواخر پاییز پارسال 64 هزار تومان پرداختم تا در بدو ورود به به اصطلاح سوئیت بالیوانهای کثیف مسافر قبلی و دوش شکسته حمام روبرو شوم.
ولی در نقطه مقابل باید گفت همه هتل های سنتی یزد مثل هم نیستند، اوایل اسفند بدون رزرو قبلی جا با خودرو شخصی به یزد رفتم. برای رزرو جا بطرف هتل فهادان رفتم که بعلت موقعیت بد مکانی نتوانستم به آنجا برسم. در نتیجه بطرف هتل سنتی مظفر حرکت کردم. هتل از نظر موقعيت و پارکینگ فوق العاده بود. برخورد پرسنل عالی و واقعاً نشانگر فرهنگ غنی ایرانی بود. اتاق یک تخته ای که گرفته بودم دارای تمام امکانات از جمله اینترنت بیسیم بود. بقدری شرایط مناسب بود که من از اتاق و فضا هتل مظفر با موبایلم فیلم گرفتم.
لازم بذکره که من با توجه به شرایط کاری گاهی اوقات در طول ماه سه ماموریت به شهرهای مختلف ایران دارم.
متاسفانه در بعضی از شهرها و هتلها از احتیاج مسافران سوء استفاده میکنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Back to Top

Template Design:Dima Group